Powered By Blogger

marți, 10 aprilie 2012

???

 


   De ce esti cautat doar cand esti ocupat?Ador sa primesc vizite, sa stau cu prietenii, sa tinem legatura, dar de ce nu te cauta nimeni cand nu ai absolut nimic de facut??? Se intampla intampla sa am cursuri, o programare undeva, o activitate importanta, sau o iesire cu o prietena, si chiar atunci se intampla sa ma caute "cineva", sa vina in vizita, sa iesim in oras sau pe afara! Vineri trebuia sa plec la tara, ceea ce am si facut, dar la amiaza m-a sunat o prietena sa ma intrebe daca merg cu ea sambata in oras la niste cumparaturi. off!  " Imi pare rau, dar ziceam sa merg la tara!"  Chiar imi parea rau, dar ce era sa fac?  Deja ii zisesem fratelui meu ca merg la tara, asa ca mergea cu mine, si vecinei mele la fel.  De obicei ma tin de promosiunile facute. Chiar imi place sa imi tin promisiunile, pentru ca detest sa dezamagesc pe cineva dim acest motiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu