Powered By Blogger

joi, 13 septembrie 2012

MicColaj

      Cred ca m-as putea obisnui cu ritmul asta. M-am trezit cam greu de dimineata (adica la ora 9), am tras o partida buna de ras la "Neatza cu Razvan si Dani", iar apoi o portie de cereale cu lapte. Am lenevit jumatate de ora, am am stat cu ochii in televizor. Nu am ce sa fac(inafara de mancarea care ar trebui sa o gatesc), desi am o multime de lucruri in minte bune de facut!
  Casa e goala fara Iasmina! Nu are cine sa ma trezeasca dimineata la 7 si sa imi ceara lapte, sa imi zica sa ii aprind televizorul sa se uite la desene, ca ea " A dormit bine!" .Nu imi fac griji ca imi cere din 2 in 2 ore sa manance! De obicei deschide frigiderul si intreaba :" Ce mai mancam si noi?" sau "Ce incalzim sa mancam?". Acum nu am la cine sa tip sa stanga jucariile, nu fa aia, nu pune mana acolo, nu ai voie acolo!

     Imi place sa fac lucruri dragute, variate, sa fac tot ce imi trece prin cap. Adeseori nu am vointa sau ambitie. Aseara m-am apucat sa desenez. Inainte, cand eram la liceu sau in generala adoram sa pictez, acum nici nu am timp.Am cumparat acuarele, si pentru mine si pentru Iasmina, sa ne apucam sa desenam. As vrea sa ii arat cat de frumos e sa faci tot felul de lucruri artistice. De exemplu, saptamana trecuta, am creat un colaj amandoua, care pana l-a urma i l-am oferit lu tati. A fost foarte surprins, cred ca nu se astepta la asa ceva. Si ma bucur ca i-a placut si Iasminei. Acum mereu vrea sa mai taiem, sa lipim, sa desenam...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu