Powered By Blogger

joi, 10 ianuarie 2013

Fantasy

   2012 a fost anul in care am descoperit pasiunea pentru cartile fantastice.  Pana atunci am fost pasionata doar de filmele sf. Asadar totul a inceput cand am cumparat revista bravo, sau bravo girl,nu mai stiu care, si avea cartea Clubul Mortilor de Charlaine Harris ( este volulul III din seria Vampirii Sudului), si daca am  cumparat-o m-am si apucat sa o citesc. Am citit-o intr-o singura zi, si nu va spun cu cata nerabdare am asteptat-o pe urmatoarea, aparea la 2 saptamani. Asadar le-am luat si pe urmatoarele pana la 9 :D.   Si atat. Desigur imi parea rau ca nu am toata colectia. Dar norocul mi-a suras cand am vazut colectia in Kaufland. De acolo am luat si volumul I, II si X l-a acelasi pret.


Dupa ce am terminat cartile am inceput desigur cu serialul: True Blood. In fiecare seara vizionam cam cate 2 episoade (pe net, desigur) pana le-am vazut pe toate, adica 5, al 6-lea sezon incepe in iunie 2013.
Mi-a placut foarte mult poveastea, desi filmul difera umpicutz de carte (ca de obicei).  
   Dupa ce am terminat cu VP. am cumparat celelalte carti care au aparut la bravo (sau bravo girl). Asadar am Fortele raului absolut  de Kelley Armstrong (3 volume), Cercul secret de L.J.Smith (3 volume) dar am citit pe undeva ca au mai aparut 2 volume; Academia vampirilor de Richelle Mead si Jurnalele lui Stefan de L.J.Smith. 
Astept sa vad ce carti din acelasi domeniu mai gasesc de lecturat! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu