Powered By Blogger

marți, 14 februarie 2012

Despre mine



  • Ma numesc Cristina,am douazeci  si unu de ani(30.01.1991), si locuiesc in Alexandria.
  • M-am cununat cu Androne Daniel in octombrie 2011.
  • Am o fetita de un an si 11 luni(21.02.2010), pe nume Iasmina Alexandra.
  • Imi iubesc printzesa din tot sufletul! La fel si pe Dan, pe mami si pe tata.
  • Si sa nu il uit si pe fratele meu cu care nu ma prea inteleg.
  • Imi place sa stau in natura, sa admir cerul, copacii, peisajele, pasarile, sa vad rasaritul si apusul.
  • Imi plac catelusii, dar nu-mi plac pisicile.
  • Iubesc muzica. Imi place sa o ascult la orice ora,in orice minut!
  • Nu imi place sa imi cotrobaie cineva prin lucruri pe la spate.
  • Ador limonada, clatite cu dulceata, pizza cu ciuperci, tort cu ciocolata, compoturile!
  • Imi place mult sa stau in apa: cada, dus, strand, mare.
  • Fructe preferate: cirese,portocale,pepene,banane,pomelo.
  • Nu am culori preferate, dar imi incanta ochiul rosul, galbenul, maronul, si visiniul.
  • Nu pot sa dorm niciodata mai mult de ora 10,chiar dak am pierdut o noapte.
  • Urăsc rasismul! The only race I know, is the human race. (Albert Einstein)
  • Cel mai frica mi-e de soareci, rame,serpi si  singuratate.
  • Imi plac enorm florile, de orice fel si orice culoare!
  • Dintotdeauna mi-a placut sportul,dar de 2 ani nu am mai avut timp de el.
  • Imi place foarte mult piureul,salatele, ciorba de burta facuta de mami =P~,si pastele/spaghetele.
  • Urasc cafeaua si tigarile. 
  • Ador petrecerile! <:-P
  • Beau doar ceai, ciocolata calda, ness cu cola, limonada, vin rosu/alb, bere si sampanie.
  • Nu prea am încredere în mine, dar din naivitate cred că oamenii sunt buni şi merită o a 2-a şansă.
  •  Imi plac filmele de Steven Spielberg.
  • La 19 ani, parintii mi-au facut cadou o masina. Ador sa conduc!
  • Intre iarna si vara, prefer vara.
  • Intre munte si mare, prefer marea!
  • Imi plac drumetiile, plimbarile, vacantele, calatoriile!
  • Imi place sa imi petrec timpul cu prietenii!
  • Urasc sa stau inchisa in casa, sau sa nu am nimic de facut!
  • Urasc violenta! Cel mai las mod de a rezolva lucrurile!
  • Sunt o persoana foarte rabdatoare, nepretentioasa.
  • Ma incanta gesturile mici dar dragutze, lucrurile sclipitoare,colorate...
  • Nu am fost si nu o sa fiu niciodata suparata pe cineva!
  • Ador sa pictez, dar nu prea mai am timp de asta!
  • Sunt strangatoare si economa,dar intotdeauna gasesc ceva pe care sa dau banii :)).
  • Nu arunc niciodata lucruri, deci am o gramada de nimicuri in casa!
  •                                       Cand imi mai aduc aminte d cate ceva, revin ;) ! 
  •  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu